coarse
coarse
coarse
coarse

Naslovnica arrow Povijest arrow SLUŠAJTE NAPUTKE CRKVE - NEMOJTE GLASOVATI ZA ANTIKRSTE
Srijeda, 24 Srpanj 2019
 
 
SLUŠAJTE NAPUTKE CRKVE - NEMOJTE GLASOVATI ZA ANTIKRSTE PDF Ispis E-mail
Autor: uznik   
Utorak, 04 Rujan 2007



 
VJERNICI BIRAČI Obiteljski centar izdao 80.000 priručnika za izbore
Crkva daje katolicima uputstva kako glasovati na izborima
Autor Dražen Ćurić
 
 
 

 
Katolička crkva izdala je priručnik za katolike u politici koji bi mogao presudno utjecati na rezultate sljedećih parlamentarnih izbora. Udruga Obiteljski centar, koja ima vrlo bliske odnose s Hrvatskom biskupskom konferencijom, ove je godine tiskala "Doktrinarnu notu o nekim pitanjima vezanim uz sudjelovanje katolika u političkom životu", u kojoj se zapravo nalaze upute o tome kako prepoznati politički program koji zagovara katoličke vrijednosti te posredno sugerira tko zapravo zaslužuje glas vjernika katolika.

"Doktrinarna nota" nije novi dokument, ali je znakovito da se drugo izdanje pojavljuje neposredno prije parlamentarnih izbora, i to u nakladi od 80 000 primjeraka. Prvi put je objavljena 2002. godine, kada je papa bio Ivan Pavao II., a kardinal Ratzinger pak predstojnik Kongregacije za nauk vjere, koja je izradila Notu.

Male stranke
Iako se zalaže za politički pluralizam, Nota ističe da je etički pluralizam neprihvatljiv. Nadalje, Nota se  nedvosmisleno zalaže protiv abortusa. Ako bi vjernici dosljedno prihvatili natuknice, onda bi HDZ i SDP, najjače hrvatske političke stranke, ostale bez potpore "pravih katolika".

Zakoni trebaju braniti pravo na život od začeća do prirodnog svršetka. To je slučaj sa zakonima o pobačaju i eutanaziji. Takvi zakoni moraju braniti temeljno pravo na život  stoji, među inim, u Noti. Budući da su stavovi HDZ-a i SDP-a prema abortusu znatno liberalniji, razvidno je da bi tek možda neke manje stranke zadovoljile crkvene kriterije.

Obraćenje
Nota ističe da je protiv istospolnih brakova jer "nije u redu izjednačavati obitelj i ostale oblike suživota".  Hrvatsko izdanje ima dodatak u kojem se objašnjavaju neki temeljni politički pojmovi koje je sastavio izdavač  Obiteljski centar. Demokracija je prihvatljiva, upozorava, kad se bira među više rješenja koja su sva poštena i pravedna prema svima na koje se odnose.

No demokracija je neprihvatljiva kad većina nameće nepravedna i štetna rješenja. Natuknice objašnjavaju i druge pojmove, a posebno je zanimljiva definicija obraćenja, što u politici nije rijetko, kao odlučivanje za dobro umjesto dotadašnjeg zla.

   Komentari  
Što mislite o ovoj temi?
Komentirajte članak
    ‌   12.09.2007   ‌   21:48   Odgovor
  Valja glasati za Boga i batinu
  Crkva samo otkriva "toplu vodu", a hrvatskomu je narodu odavno jasno komu treba dati povjerenje. Malo crni, malo crveni. Svima dajemo šansu da nas pokradu. Doista smo tolerantni. Ništa čudno, hrvatski narod odavno nepogrješivo srlja u propast!
  marokanac   ‌   12.09.2007   ‌   21:24   Odgovor
  Pometi pred svojim vratima
  Bilo bi dobro da katolicka crkva prvo izda uputstva za svoje institucije kako bi prestale s kradjom, pedofilijom, homoseksualizmom i slicnim ponasanjima koja nisu u skladu s crkvenim doktrinama. Prvo treba pomesti pred svojim vratima, pa onda ako stugnete mozete i pred susjedovim, a ne obratno.
  yamaha   ‌   12.09.2007   ‌   21:16   Odgovor
  HAHA
  Kak se antikristi i mansoni lako pale Ali nisam znao da vas ima tako puno Al necete dugo
  Tiamat   ‌   12.09.2007   ‌   21:13   Odgovor
  urnebes...
  Opet ckrkva zabada svoj prljavi nos kamo joj nije mjesto. Uzas!
  klea5   ‌   12.09.2007   ‌   21:45   Odgovor
  urenebes prljava ti je gubica
  Crkva ima pravo kao i svaka druga organizacija ovog društva baviti se politikom, također ima pravo o svemu imati svoje stajalište i javno ga izreči, ima pravo o svim stvarima i pojavama prosuđivati i davati naputke svojim članovima. Eto vidiš kako je to: jednako kao što ti svojom prljavom gubicom možeš vrijeđati javno Crkvu i ja kao član te Crkve mogu konsatirati da ti je gubica prljava ili mi osporavaš to pravo zato jer sam Crkva? Crkva-to smo mi, jel ti jasno? Ako se vi Antikristi možete baviti politikom onda se sigurno možemo i mi Christiani. Ako se vi zamračena uma, tupih osjećaja i zlog duha smijete baviti politikom smijemo se i mi bistra uma i svjetla i radosna duha. Amen!
  tempest   ‌   12.09.2007   ‌   21:12   Odgovor
  Crkva i PDV
  crkva u Hrvatskoj NE PLAĆA PDV ! Mislim da stoga nemaju nikakvo pravo miješati se u politiku na bilo koji način !
  Josip ST   ‌   12.09.2007   ‌   20:59   Odgovor
  ne budite strogi kriticari...
  Katolicka Crkva nam samo zeli reci da ne izlazimo na izbore jer su sve stranke u Hrvatskoj odlicni lazovi, a u biti su pedofili, pederi, lopovi, silovatelji, egoisti, a njihov statut je anti deset bozjih zapovijedi...
  bussard   ‌   12.09.2007   ‌   20:50   Odgovor
  Crkva
  sramotna institucija.
  glas_istine   ‌   12.09.2007   ‌   20:45   Odgovor
  crkva
  velimo da se crkva nema kaj petljati u politiku, tak i ja mislim, ali oni na to vele kak je prije bilo da je vlast data od boga i takve gluposti kod nas crkva bi stala za HDZ kaj je loše jer nas budu oni do kraja pokrali ako več nisu tak i tak to bi pisali neki jako obrazovani a ti jako obrazovani su obično jako glupi i glasaju za hdz SDP JE ZAKON A ZA NJIH NEBUDU STALI ZBOG KOMUNIZMA A VEĆINA IH JE VE U HDZ-u daj bog da hdz izgubi izbore
  Kresimirica   ‌   12.09.2007   ‌   20:39   Odgovor
  Član ste nekog kluba, recimo Slobodnih zidara, čije ste propise dužni uzeti u obzir?
  Crkva je vjerska i moralna institucija i kao takva ima svoj pravilnik (kanonsko pravo). Nitko vas ne tjera da budete njeni članovi, ali kad već jeste (bilo putem vaših roditelja ili inače) zar vas nebi smjela podučiti ili potsjetiti u što njeni članovi vjeruju i koji put slijede!? -- Kad su u pitanju ideološke stranke smatra se u sklopu svojih vjerovanja podučiti svoje vjernike, ne prisluškuje vaše razgovore, ne vodi računa o vašim ljubavnicima itd. dakle sve u svemu - dobro je da imamo nekakav glas savjesti koji dolazi izvana... Demokracija? Vjerska se zajednica zasniva na vjerovanju. Nitko vam ne osporava vaše slobode, ali kad je riječ o pobačaju npr. ako želite imati autonomno mišljenje i npr. ako podržavate slobodan pobačaj - što zapravo tražite u crkvi? Pobačaj je pitanje vjere a ne demokracije. Ako se vjeruje da je pobačaj ravan ubistvu to jednostavno nije mišljenje nego vjerovanje! Kad bi Crkva pristala na slobodu pobačaja dali bi to bila moralna institucija? -- Nebi naravno! -- Kad vas netko napadne vi se branite jer želite - ŽIVJETI! To bi mogli nayvati NAGONOM, sa druge strane ne želite umrijeti nego čim duže ŽIVJETI, a spremni ste dozvoliti slobodan pobačaj. Ako je dijete na putu zašto bi mu osporavali pravo na život kojeg vi tako žestoko branite kad je u pitanju vaš vlastiti!
  Josip ST   ‌   12.09.2007   ‌   21:03   Odgovor
  U pravu si...
  nisam za pobacaj i rado bi glasao za stranku koja u svojim redovima ima ljude koji idu u Crkvu i postivao Bozje zapovjedi... Svaka cast Crkvi sto zeli pomoci, ali ako postoji tako divna stranka koja udovoljava svim zahtjevima molio bi da mi kazu koja je to... Na proslim sam izborima glasao za zelene, je li to u redu?
  pharos   ‌   12.09.2007   ‌   21:02   Odgovor
  @kresimirica
  opet, slazem se sa time i s teorijom o pobacaju ako hoces! ali ljudi negativno reagiraju na crkvene proglase jer je crkva sama postala neuvjerljiva, licemjerna! Ja sam vjernik, ali institut crkve mi se srozao kao i vecini mladih ljudi! materijalna gramzivost i nezasitnost, dok su najvjerniji oni najsiromasniji! vidi primjer FOI u VZ, briga samo za svoje interese (materijalne) a ne interese zajednice kojoj bi trebala sluziti!pa afere caritas, pedofilija. Sama crkva ne slusa te svoje zakone! a rigidnost i gubitak veze sa potrebama suvremenog covjeka da ne govorim! A i 90% njih iz crkve ce glasat za hdz koji podrzava politiku pobacaja!
  capronza   ‌   12.09.2007   ‌   20:25   Odgovor
  CRKVA
  Doktrinarna nota je 100% u redu, kao i svi Crkveni Zakoni, samo puk nije 100% u redu jer ne zive svi kako Crkva preporucuje. Za one koji se sa time neslazu, preporucujem im da procitaju samo 10 Bozijh zapovijedi.
  pharos   ‌   12.09.2007   ‌   20:46   Odgovor
  @capronza
  nije stvar u crkvenim zakonima! stvar je u tome da mi svecenik s oltara redovito govori da ne glasam za komuniste i da sa onda i ja ovakav i onakav! a najbolje mi je bilo kad je jedan cijelu propovjed posvetio drznicima koji su dijelili kondome na world aids day 1.12.! a ja ih osobno podijelio barem 1000! drskosti li!
  Bebek_Buff   ‌   12.09.2007   ‌   20:15   Odgovor
  Crkva ne bi trebala da se petlja u politiku
  Baba mi je pred izbijanje zadnjeg rata cesto puta znala reci ... ''Djete moje, ... nece bit dobro, .... Cim su popovi poceli vodit politiku, ... bit ce rata ...'' .
  MOLOTOV   ‌   12.09.2007   ‌   21:32   Odgovor
  BEBEK PREPOZNAT !
  Dakle Bebek: kod nas u Hrvatskoj nema "popova" ! Mi imamo svećenike ! Još nešto: mi imamo BAKE a ne BABE (ako izuzmemo onu antihrvatsku organizaciju u Zagrebu). BABA je inače kod nas pogrdna riječ ! Na kraju i taj pleonazam "često puta" nije u duhu hrvatskog jezika. Dovoljno je reći "nerijetko" !!! Eto sada ti je razvidno kako vas mi lako prepoznajemo...
  MOLOTOV   ‌   12.09.2007   ‌   21:12   Odgovor
  BEBEK GOVORI KAKO JE U SRBIJI
  Dakle Bebek: kod nas u Hrvatskoj nema "popova" ! Mi imamo svećenike ! Još nešto: mi imamo BAKE a ne BABE (ako izuzmemo onu prosrpsku organizaciju u Zagrebu). BABA je inače kod nas pogrdna riječ ! Na kraju i taj pleonazam "često puta" nije u duhu hrvatskog jezika. Dovoljno je reći "nerijetko" !!! Eto sada ti je razvidno kako lako mi prepoznajemo vas istočnjake...
  plavi@vl   ‌   12.09.2007   ‌   20:07   Odgovor
  UPOZORENJE
  DRZITE SE TEME, I NEMOJTE VRIJEDJATI, TAKVI KORISNICI BITI CE IZBRISANI!
  trewqgtersanbde   ‌   12.09.2007   ‌   20:14   Odgovor
  plavi@vl
  Sory!
  pharos   ‌   12.09.2007   ‌   20:04   Odgovor
  demokracija i crkva
  ''Demokracija je prihvatljiva, upozorava, kad se bira među više rješenja koja su sva poštena i pravedna prema svima na koje se odnose. No demokracija je neprihvatljiva kad većina nameće nepravedna i štetna rješenja.'' Drugim rijecima demokracija je ok kad je onako kako ja mislim, ali nije ok kad se ti ne slazes s onim kako ja kazem!
________________________________________________________________


Tekst preuzet sa portala Slobodne dalmacije: Ivo Matanović, urednik portala Hrvatskih političkih uznika RH i inozemstva.
Komentari
Traži
Samo registrirani korisnici mogu pisati komentare!

3.25 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 29 Studeni 2007 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Tražilica
Tko je Online
Gostiju online: 8
Korisnika online: 1
  • KelleeHart
cestitka2014.jpg
  paveli_knjiga_mala.jpg















apartmentsmurter3.jpg












 
  

www.liberohosting.com

LiberoHosting za profesionalce i amatere

 
Top! Top!